SKAD lancerer Whistleblower ordning for skadesreparation

skadwhistleblower.dk
uheld

Korrekt reparation og sikre karrosseridele er altafgørende for, om en bil er lige så sikker efter en reparation som før uheldet er sket.

Oplever du som autoskadeværksted, at du udefra bliver presset til at reparere en skade på en måde, der afviger fra bilfabrikantens reparationsvejledning, eller du presses til at montere sikkerhedsmæssige karrosseridele af udokumenteret kvalitet? Eller opdager du dårlige reparationer, så har du mulighed for, anonymt, at tilsende SKAD dokumentation på sagen.

Du kan indsende information helt anonymt. Vælger du at oplyse kontaktoplysninger, så bliver disse holdt fortrolige.

Vores organisation har i årevis arbejdet for trafiksikkerhed efter reparation af en skade på en bil, herunder har vi udformet standarder og retningslinjer, samt har været primus motor for indførelse af reparationsvejledninger og har sat fokus på dårlige kopidele. Derfor er det også målsætningen for os, at sikre korrekt reparation ved kompetente og uddannede personer, der har tilgang til det rette udstyr og viden.

Send dit materiale til os via hjemmesiden skadwhistleblower.dk. Du kan gøre dette uanset om du er SKAD medlem eller ej. Dermed bidrager du til, at vi beskytter menneskeliv og forbrugernes tarv.

Hent informationsbrochure her.