Forruder kan gå i stykker på grund af stenslag eller i en trafikuheld. Når disse skal skiftes, og der er også tale om en bil med avanceret ADAS system (kameraer og radar i forruden), så er det endnu mere vigtigt at sikre at ruden er af en dokumenterbar OE-tilsvarnede kvalitet. Ruder af en anden kvalitet kan direkte have negativ indvirkning på sikkerhedsfunktioner i bilen.

I takt med at politikken kræver flere elbiler, så stiger behovet for at eftermarkedet sikrer at specielt trafikskadede biler kan håndteres korrekt. Herunder hører også sådanne biler, der skal skrottes.
SKAD har i mange år målrettet arbejdet med opgaven og har fremstillet løbende information og materiale, der omhandler dette område.

Gennem de sidste år har SKAD begyndt at få flere autolakerer medlemmer.
Vi tilbyder et reelt alternativ til andre brancheorganisationer, og i SKAD sætter vi fokus på håndværket, faglighed og teknik.

Vores nye brochure for autolakerere giver god indsigt i de mange værdier SKAD kan tilbyde.
Vores medlemmer er frie små og mellemstore virksomheder indenfor autoskadebranchen, herunder lak og karrosseri, samt køretøjsopbyggere og motorcykelværksteder.

Vil du vide mere, så ring 70111300.

Side 1 ud af 8